W dobie koronawirusa przedsiębiorstwa, także te sportowe myślą raczej o cięciu kosztów, a Lechia Zielona Góra? Poszerza dział marketingu. W dużym cudzysłowie, część z tych kompetencji oddając w ręce kibiców.
„365 dni na dobre” – to akcja, którą klub prowadzi w mediach społecznościowych. Codziennie pojawia się nowa inicjatywa lub zadanie do wykonania. Więcej szczegółów ma Konrad Komorniczak, szef działu marketingu w Lechii.
I tak możemy pomóc klubowi, nabywając bilety kolekcjonerskie na mecz, którego… nie było. W mediach społecznościowych Lechii możemy zerknąć też, jak wygląda klubowa maskotka, czy jakie maseczki planuje wyprodukować III-ligowiec. Akcję można wspierać finansowo, ale Komorniczak zastrzega, że to nie priorytet. Są bardziej potrzebujący.
Komorniczak liczy, że po okresie epidemii klub będzie jeszcze silniejszy. – Silniejszy wiarą i pracą naszych kibiców – dodał przedstawiciel Lechii.