PIŁKA NOŻNA:

#365dniNaDobre. Nowa inicjatywa Lechii Zielona Góra

W dobie koronawirusa przedsiębiorstwa, także te sportowe myślą raczej o cięciu kosztów, a Lechia Zielona Góra? Poszerza dział marketingu. W dużym cudzysłowie, część z tych kompetencji oddając w ręce kibiców.

„365 dni na dobre” – to akcja, którą klub prowadzi w mediach społecznościowych. Codziennie pojawia się nowa inicjatywa lub zadanie do wykonania. Więcej szczegółów ma Konrad Komorniczak, szef działu marketingu w Lechii.

Każdy może stać się częścią naszego działu marketingu, który działa za darmo, pro bono. Na tym fundamencie zbudowaliśmy naszą akcję. Ponieważ wszyscy związani z marketingiem działają charytatywnie, każda wyprodukowana rzecz i która przyniesie zyski, będzie zyskiem bezpośrednio do klubowej kasy.

I tak możemy pomóc klubowi, nabywając bilety kolekcjonerskie na mecz, którego… nie było. W mediach społecznościowych Lechii możemy zerknąć też, jak wygląda klubowa maskotka, czy jakie maseczki planuje wyprodukować III-ligowiec. Akcję można wspierać finansowo, ale Komorniczak zastrzega, że to nie priorytet. Są bardziej potrzebujący.

Nie jest to akcja zrzutkowa, czy z prośbą o pieniądze na ratowanie klubu, nie jest to akcja z prośbą o daniny. Te naprawdę można przekazywać na inne, bardziej szczytne cele – dla medyków, dla Domów Pomocy Społecznej. Wspominaliśmy też o tym kibicom, że to tam należy kierować wsparcie, ale może ktoś ma jeszcze możliwość wsparcia sportu. Chcieliśmy zaprzęgnąć myśli zielonogórzan, którzy kochają sport, wokół wspólnego działania.

Komorniczak liczy, że po okresie epidemii klub będzie jeszcze silniejszy. – Silniejszy wiarą i pracą naszych kibiców – dodał przedstawiciel Lechii.

Zobacz więcej
Back to top button
0:00
0:00