Do poniedziałku, 17 sierpnia jest jeszcze szansa, by zarejestrować się w internetowym systemie rekrutacyjnym Uniwersytetu Zielonogórskiego. Kandydaci powinni wnieść również opłatę związaną z naborem i dostarczyć wymagane dokumenty. Biuro Rekrutacji nie przyjmuje ich jednak osobiście, ale drogą pocztową – zaznacza Ewa Sapeńko, rzeczniczka uczelni.
Dokumenty można wysłać na dwa sposoby – albo mailowo, na adres rekrutacja@uz.zgora.pl lub tradycyjną pocztą.
Można elektronicznie przesłać skany dokumentów i później dostarczyć oryginały, można przesłać też dokumenty pocztą tradycyjną. To mogą być skany, kserokopie potwierdzone notarialnie. Oryginały tych dokumentów, tak jak w przypadku elektronicznych, będzie można dostarczyć w terminie późniejszym. Przy czym, jeżeli chodzi o pocztę tradycyjną, będzie się liczyła data dostarczenie wymaganych dokumentów, a nie data stempla pocztowego.
Pierwsza lista osób zakwalifikowanych do przyjęcia na studia pojawi się 20 sierpnia. Potem kandydaci będą musieli potwierdzić wolę podjęcia studiów do 26 sierpnia.