Reklama dźwignią handlu, a media społecznościowe dźwignią turystyki? W jakimś stopniu na pewno, o czym przekonuje nas Visit Zielona Góra. Przedstawiciele zielonogórskiej informacji turystycznej w trakcie Winobrania goszczą u nas regularnie i dzielą się wiedzą dotyczącą promowania miasta.
Michał Adamczewski z Visit Zielona Góra mówi, jak ważne jest promowanie miasta w internecie. Kluczy do sukcesu jest kilka. Jednym z nich są tzw. „hashtagi”.
To wszystko zależy od tego, w jakim medium społecznościowym działamy. Nasz podstawowy hashtag na Instagramie to #VisitZielonaGora. Turyści z niego korzystają. Śledzimy też hashtagi związane w jakikolwiek sposób z naszym miastem. Na Facebooku też staramy się eksponować Visit Zielona Góra.
Visitzielonagora.pl to też ważne narzędzie dla potencjalnych turystów. Celem jest oczywiście dotarcie do jak najszerszego grona odbiorów.
W ostatnim miesiącu nasza strona visitzielonagora.pl miała ponad 100 tys. wyświetleń. Same wyświetlenia pokazują bardzo duże zainteresowanie. Myślę, że jesteśmy całkiem zadowoleni. Facebook i Instagram podają nam dobre liczby. Staramy się tu być bardzo aktywni w czasie Winobrania.
O działalności Visit Zielona Góra codziennie w trakcie Winobrania mówimy po godzinie 12:00.