ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Dlaczego warto rozważyć założenie sklepu internetowego na Shopify?

Myślisz o założeniu własnego e-sklepu? Doskonale. E-commerce to obecnie jeden z najszybciej rozwijających się sektorów gospodarki. Coraz więcej osób decyduje się na zakupy online, a pandemia tylko przyspieszyła ten trend. Zanim jednak do Twojego sklepu zajrzą pierwsi klienci, musisz podjąć kilka ważnych decyzji. Jedną z nich jest wybór platformy, na której będzie działał Twój sklep. W poniższym tekście skupimy się na jednym z najchętniej wybieranych rozwiązań, którym jest Shopify. Przedstawimy główne zalety tej platformy oraz podpowiemy, dlaczego uruchomienie sklepu warto oddać w ręce specjalisty. Zaczynajmy.

Dlaczego sklepy Shopify w Polsce zyskują systematycznie na popularności?

Shopify to kanadyjska platforma e-commerce, która istnieje od 2006 roku i obsługuje setki tysięcy sklepów w ponad 150 krajach na świecie. W Polsce Shopify zyskuje na popularności od kilku lat, a wśród krajowych klientów firmy znajdują się liczne znane marki. Co jednak sprawia, że Shopify jest tak atrakcyjny dla polskich przedsiębiorców? Oto kilka powodów:

– jest łatwy w obsłudze. Całością sklepu zarządza się za pomocą intuicyjnego panelu administracyjnego.
– jest elastyczny i skalowalny. Można dostosować swój sklep do konkretnych potrzeb i preferencji za pomocą wielu aplikacji i integracji dostępnych w Shopify App Store.
– jest bezpieczny i niezawodny. Zapewnia nieograniczoną przestrzeń dyskową, szyfrowanie SSL, ochronę przed atakami DDoS i 99,9% dostępność swojej infrastruktury.
– jest globalny i lokalny jednocześnie. Możemy sprzedawać swoje produkty na całym świecie dzięki integracjom z globalnymi systemami płatności i dostawy.
Więcej o sklepach Shopify można dowiedzieć się na stronie: https://grzegorzsekowski.pl/sklepy-shopify-w-polsce/

Główne zalety wyboru Shopify jako platformy dla własnego e-sklepu?

Powyżej pisaliśmy głównie o wielkich markach. Tymczasem sklepy Shopify w Polsce zyskują również bardzo na popularności wśród mikro przedsiębiorców. Dla nich liczą się m.in.

– szybkość i łatwość wdrożenia sklepu internetowego,
– niski koszt utrzymania sklepu. Płaci się tylko stałą miesięczną opłatę za plan abonamentowy.
– bogata oferta aplikacji i integracji, dzięki którym można rozszerzyć funkcjonalność swojego sklepu,
– wsparcie i pomoc techniczna. Jako użytkownik sklepu możemy liczyć na pomoc i porady od ekspertów Shopify, którzy są dostępni za pośrednictwem różnych kanałów komunikacji.

Dlaczego założenie sklepu warto powierzyć ekspertowi?

Pomimo że Shopify jest łatwy w obsłudze i oferuje wiele gotowych rozwiązań, nie oznacza, że każdy, nawet laik będzie w stanie uruchomić idealny sklep internetowy. Chcąc mieć pewność poprawnej instalacji, konfiguracji sklepu i wdrożenia niezbędnych funkcji warto sięgnąć po pomoc eksperta, który ma doświadczenie i kompetencje w budowaniu sklepów internetowych na Shopify. Przykładem takiego eksperta jest Grzegorz Sękowski, który od lat pomaga firmom w uruchomieniu ich e-sklepu.

Wahasz się nad tym, czy warto skorzystać z takiej pomocy? – zobacz, ile możesz na tym skorzystać.

– oszczędzasz czas i pieniądze,
– otrzymujesz doradztwo i wsparcie. Szczególnie ten drugi punkt ma znaczenie, gdyż planując uruchomienie sklep mamy tylko ogólny zamysł. Tymczasem jego ostateczna wersja, wygląd, funkcjonalności, jak również koszty utrzymania zależą od szeregu czynników. Sklepy Shopify w Polsce występują w tzw. planach, które różnią się pomiędzy sobą detalami. Przykład takiego porównania https://grzegorzsekowski.pl/shopify-czy-shopify-plus-porownanie-planow-na-shopify/

Podsumowanie

Mamy nadzieję, że powyższy tekst ukazał, iż założenie sklepu na Shopify może być doskonałym pomysłem.
Podobnie jednak jak do każdego biznesu, należy podejść do niego profesjonalnie i zadbać o wszystkie szczegóły. Warto oddać w ręce eksperta kwestię jego założenia, aby samemu poświęcić czas na przygotowanie atrakcyjnej oferty.

Zobacz więcej
Back to top button
0:00
0:00