Coś dla tych, którzy chcą się wybić i jeszcze nie mają pomysłu, jak to zrobić. Program „Global Business Challenge” jest okazją do wyłonienia przyszłych liderów biznesu, platformą wymiany doświadczeń oraz networkingu. Po raz drugi mogą w nim wziąć udział również studenci polskich uczelni.
W konkursie mogą wziąć udział studenci studiów dziennych, wieczorowych i zaocznych. Utworzone zespoły rekomendowane lub prowadzone przez wykładowców uczelni wyższych muszą zarejestrować się na stronie internetowej konkursu. Następnie studenci będą mieli za zadanie przesłać do 5 kwietnia br. analizę otrzymanej od organizatora rzeczywistej sytuacji biznesowej (case study) i zaproponować rozwiązanie problemu. Prace będą oceniane przez jury – ekspertów z danej branży.
Polski finał zaplanowany jest na 12 czerwca br. W finale każda z drużyn wygłosi ustną prezentację na temat swojego case study, przedstawi prezentację zespołu w formie filmu wideo oraz weźmie udział w sesji Q&A. Zwycięski zespół pojedzie na ogólnoświatowy finał, który odbędzie się w dniach 28-29 sierpnia br. w Johannesburgu.
Konkurs jest organizowany globalnie przez organizację CIMA we współpracy z firmą Barclays. Partnerami polskiej edycji są Deloitte, Unilever oraz Infosys. Program przyciąga studentów z całego świata, m.in. z Wielkiej Brytanii, Rosji czy Dalekiego Wschodu. W ubiegłym roku zgłosiło się ponad 3,5 tys. drużyn z 22 krajów, w tym 33 zespoły z Polski.
Termin rejestracji do tegorocznej edycji mija 15 marca br. Więcej informacji znajdziecie pod adresem www.cimaglobal.com/gbcpoland.
Autor: Jaga Czerniecka