Tegoroczna edycja nie będzie taka sama jak poprzednia. Studenci wraz z pracownikami Biura Promocji naszej uczelni już pracują nad założeniami nowej odsłony bUZa. Anna Urbańska z Biura Promocji zapowiada, że zasięg bUZa będzie szerszy niż poprzednio. Ale to nie jedyne zmiany, jakie zajdą w założeniach bUZa do Kariery. Dłuższy będzie także czas trwania akcji. – W tym roku przedłużymy akcję do czterech, a może nawet pięciu miesięcy – planuje Anna Urbańska.
Wszystko to zdaniem pracowników Biura Promocji pomoże przyciągnąć nowych studentów. Zeszłoroczna edycja bUZa przyniosła wymierne efekty – akcja bUZ do kariery została zauważona przez maturzystów i jest wymieniana na czwartym miejscu działań promujących Uniwersytet (wśród młodzieży przeprowadzono ankietę).
Przypomnijmy, że w bUZa do Kariery zaangażowanych jest około 150 studentów ze wszystkich wydziałów i kierunków naszej uczelni. Autor: Karol Tokarczyk