Wizytę w Lubuskim Oddziale Narodowego Funduszu Zdrowia można umówić przez internet.
Na stronie NFZ wybieramy termin, a wraz z nim przychodzi potwierdzenie wizyty z kodem.
Który to kod wpisuje się po przyjściu do sali obsługi klienta w biletomat i wtedy ta osoba jest obsłużona dokładnie o tej godzinie, na którą się umówiła bez względu na to, ile osób czeka już w sali obsługi klienta. Osoby korzystające z tego rozwiązania bardzo sobie chwalą te opcję, ponieważ mają pewność, że nie będą czekać zbyt długo na obsłużenie, a czasem tak bywa, że zwłaszcza w terminach wakacyjnych oraz przed feriami zimowymi, kiedy sporo osób przychodzi po Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego, ten czas oczekiwania na obsłużenie jest wydłużony.
-mówiła Joanna Branicka, rzeczniczka NFZ w regionie. W tym roku od stycznia do września salę obsługi klienta w Zielonej Górze odwiedziło ponad 22 tysiące klientów, z tego ponad 14 tysięcy osób przyszło po EKUZ.







