Avicii autorem hymnu do kampanii Coca-Coli na Euro 2016! „Taste The Feeling by Avicii vs. Conrad Sewell” to radosny, dynamiczny utwór, który doskonale oddaje ducha nadchodzącej kampanii. W nagraniu zaśpiewał australijski wokalista Conrad Sewell znany z przeboju „Firestone”. Wyjątkowa produkcja szwedzkiego DJ-a w połączeniu z niezapomnianym wokalem utalentowanego Conrada Sewella tworzą doskonały hit na lato! „Naszą ambicją od zawsze było znajdywanie znakomitej muzyki, którą ludzie zapamiętają na lata. Jestem przekonany, że tak będzie i tym razem. Szukaliśmy idealnej piosenki i ta od początku wyróżniała się na tle innych nagrań” – mówi Joe Belliotti, jeden z dyrektorów koncernu Coca-Cola. „Taste the Feeling” zostało po raz pierwszy zaprezentowane już w styczniu na globalnej prezentacji nowej kampanii Coca-Coli, ale w wersji akustycznej Conrada Sewela. Wersja przygotowana przez Avicii nadała utworowi nowego charakteru i wrażliwości. Aktualna wersja utworu – „Taste The Feeling by Avicii vs. Conrad Sewell” już dostępna w serwisach cyfrowych! Avicii a.k.a Tim Bergling, to bez wątpienia jeden z najpopularniejszych DJ-ów/producentów na świecie. Artysta współpracował już z Coca-Colą przy okazji kilku innych projektów. Wydany w 2013r. debiutancki album DJ-a – „TRUE” rozszedł się na świecie aż w 5 milionach egzemplarzy, a pochodzący z niego hit „Wake Me Up” stał się najszybciej sprzedającym singlem 2013r. Sprzedaż najnowszego albumu „Stories” sięgnęła już 1.5 miliona egzemplarzy!
27 Szacowany czas czytania: 1 min.