Studniówkowy szał maturzystów trwa, ale wkrótce trzeba będzie przejść nad nim do porządku dziennego. Priorytet, obok egzaminu dojrzałości, to oczywiście wybór wyższej uczelni. Wizję swojej przyszłości pomaga stworzyć uczniom Uniwersytet Zielonogórski.
Uczelnia prowadzi kampanię promocyjną pod hasłem „Studenci UZ gotowi na przyszłość”. To kontynuacja poprzedniego przedsięwzięcia, utrzymanego w klimacie postapokaliptycznym. Tym razem UZ zamienił jednak ciemne barwy na jasne. Bo w takich właśnie ma jawić się przyszłość absolwentów.
Jak zawsze, UZ będzie promował siebie także poza granicami Zielonej Góry. Odwiedzi takie miasta jak Toruń, Wrocław i Poznań. Uczelnia zaangażowała w kampanię studentów i absolwentów uczelni, ponieważ stawia na autentyczność. Pozwoli to na lepszy kontakt pomiędzy studentami a tymi, którzy dopiero rozważają naukę w Zielonej Górze.
Kampania trwa cały rok, jednak okres najintensywniejszej promocji przypada na luty i marzec. Wtedy uczniowie ostatecznie deklarują, co będą zdawać na maturze. A jak wiemy, dobór przedmiotów i wynik egzaminu wpływają na decyzję o kierunku studiów. Podobnie to, jak w oczach kandydata wypadnie szkoła wyższa.
Uczelnia nie zapomina oczywiście o swoim wydziale zamiejscowym. Studenci z Sulechowa także uczestniczą w promocji uniwersytetu. Więcej w rozmowie z Małgorzatą Ratajczak-Gulbą, kierownikiem Biura Promocji UZ.
Małgorzata Ratajczak-Gulba, kierownik Biura Promocji UZ
Elementem kampanii Uniwersytetu jest spot, który prezentowaliśmy już na portalu.