Jak wygląda promocja województwa lubuskiego i jakie są najbliższe plany w kreowaniu marki województwa lubuskiego. Postanowiliśmy to sprawdzić.
A rozmawiamy z Januszem Rewersem, na co dzień miejskim radnym Koalicji Obywatelskiej oraz dyrektorem promocji i strategii marki województwa lubuskiego.
Nasz rozmówca przyznał, że już niebawem szykuje się ciekawa impreza, realizowana wspólnie z zielonogórskim Urzędem Miasta.
Bardzo fajna duża impreza się szykuje. W majówkę, będzie trwać 4-5 dni, drugi lubuski festiwal otwartych piwnic i winnic. Impreza, która się spotkała z doskonałym przyjęciem. Cieszę się, że miasto to dostrzegło, bo robimy to na terenie miasta.
Najważniejsze jednak dopiero przed nami. Rewers dodaje, że szykowana jest książeczka, w której pojawią się teksty autorstwa Artura Andrusa. A ma ona zachęcać turystów do odwiedzenia zamków i pałaców w naszym regionie.
Mamy już napisane osiem tekstów dotyczących ośmiu zamków i pałaców. Będziemy robić książkę. Myślałem, że to będzie projekt dla dzieci, ale będzie to trochę na wyższym poziomie. Trochę prozą, trochę rymem. Artur Andrus ma doskonałe pióro i świetnie sobie z tym poradził.
Rewers dodaje, że województwo chce się także skupić na promocji lubuskich winnic.