Ruszyła kolejna edycja konkursu Biznes Wrażliwy Społecznie. Jak przekonują organizatorzy, przedsiębiorstw, dla których ważne są nie tylko cele biznesowe, ale również te społeczne nie brakuje.
I to niekoniecznie chodzi o duże firmy, co podkreśla Magdalena Tokarska, prezeska Fundacji na rzecz Collegium Polonicum.
To nie ma żadnego znaczenia czy biznes jest mały, czy duży. Okazuje się, że wrażliwość jest na poziomie malutkich, rodzinnych biznesów, a po drugiej stronie są duże korporacje umieszczone na strefach, które też zauważają, że może się podzielą i w czymś pomogą.
Zgłoszenia będą przyjmowane do 20 sierpnia. Później nastąpi ich analiza i weryfikacja.
Nam najbardziej zależy na tym drugim momencie, kiedy się poznajemy i konfrontujemy, co ktoś o nich napisał lub to, co oni chcą przekazać światu. W nagrodę nie ma żadnych pieniędzy, są pięknie statuetki, serduszko w drewnie i to wszystko, co dajemy.
Tokarska podkreśla, że laureaci najczęściej zaczynają potem ze sobą współpracę. Formularz zgłoszeniowy znajdziecie TUTAJ. Zwieńczeniem konkursu będzie gala finałowa.