
Jak powinna wyglądać relacja pomiędzy personelem medycznym, a pacjentem? Kilka dni temu dyskutowano o tym podczas konferencji, zorganizowanej przez Szpital Uniwersytecki w Zielonej Górze. O oczekiwania dotyczące tej kwestii pytani są także sami zainteresowani, czyli pacjenci. Co pół roku wypełniają oni anonimowe ankiety.
Na co pacjenci przede wszystkim zwracają uwagę? Na pierwszym miejscu są kompetencje i merytoryka personelu. Co jeszcze jest dla nich ważne? O tym mówi dr Marek Działoszyński, prezes Szpitala Uniwersyteckiego w Zielonej Górze.
Gość Radia Index podkreśla, że szpital jest otwarty na uwagi pacjentów. I cały czas, mając przede wszystkim ich dobro na uwadze, stara się udoskonalać swoje usługi. Nie chodzi tylko o opiekę medyczną w formie dostępu do specjalistów, ale także o sprawy mogłoby się wydawać oczywiste, jak temperatura posiłków.
„Rozmowa na 96 FM” zawsze o godzinie 9.30, od poniedziałku do piątku.