Ekstremalne sytuacje, walka o przetrwanie i rekrutacja uczelni w jednym. Jak się okazuje da się to wszystko połączyć na potrzeby zyskania nowych studentów.
Uniwersytet Zielonogórski rozpoczął kampanię reklamową rekrutacji. Dwanaście wydziałów zaprezentowanych zostało przez studentów, którzy ochronią nas i świat w przypadku ataku zombie. To nietypowy pomysł, ale zaangażowani studenci pozytywnie wypowiadają się o akcji.
Michalina Korzeniowska, Sebastian Pilichowski, Natalia Telesz
Tym razem nie jest to sztywne zaproszenie na uczelnię.
Michalina Korzeniowska, Sebastian Pilichowski, Natalia Telesz
Prorektor ds. studenckich Wojciech Strzyżewski również nie kryje zadowolenia. Oprócz pokazania akademickiego życia w inny sposób, kampania nawiązuje do tematów modnych wśród młodzieży.
Prorektor ds. studenckich Wojciech Strzyżewski
W przypadku ataku zombie studenci będą musieli zadbać o szpital polowy, szczepionkę na wirusa oraz przywrócić porządek.
Małgorzata Ratajczak-Gulba z Biura Promocji
Zmianie uległa w szczególności strona rekrutacji, którą znajdziecie tutaj.
Poniżej prezentujemy film dotyczący kampanii promocyjnej.