UCZELNIA:ZIELONA GÓRA:

Prawa Konsumentów na Uniwersytecie Zielonogórskim

Uszkodzony towar, niewłaściwe użytkowanie, czy też odszkodowanie za źle wykonaną usługę – o co możemy walczyć, a o co nie? Odpowiedzi udzieli Miejski Rzecznik Praw Konsumentów.

Rękojmia, gwarancja, czy zwrot to podstawowe pytania związane z tym tematem. Wszelkich informacji możemy poszukiwać u osób bezpośrednio związanych z tym sektorem. Tym razem Uniwersytet Zielonogórski zaproponował studentom i wykładowcom oraz osobą spoza uczelnianych murów, spotkanie z Miejskim Rzecznikiem Praw Konsumentów. Odbędzie się ono w czwartek 12 maja, o godzinie 11:00, w auli H044 budynku A-10 na kampusie A.

Zobacz więcej

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Back to top button
0:00
0:00