To był trudny rok dla działań promocyjnych – mówi Małgorzata Ratajczak – Gulba, szefowa Biura Promocji Uniwersytetu Zielonogórskiego. Trudny, bo wiele działań musiało przyjąć zupełnie inną formę niż w latach poprzednich. Mimo to o UZ było głośno.
Chociażby za sprawą Wirtualnego Tygodnia, zastąpił tradycyjne dni otwarte naszej uczelni.
Nie zabrakło też pakietów startowych dla studentów.
Duży wkład dla promocji Uniwersytetu Zielonogórskiego miało także nasze Radio Index. Jak na media akademickie przystało – na naszej antenie oraz portalu wZielonej.pl mogliście na bieżąco śledzić wszystkie najważniejsze wydarzenia dotyczące UZ. Było też kilka dodatkowych propozycji – na przykład podczas Winobrania zaprosiliśmy Was na UZetobranie, które pozwoliło na zapoznanie się z ofertą naszej uczelni tuż przed rekrutacją. Kolejne działania promocyjne już w przyszłym roku.