Facebook, Instagram, portal X – czyli dawniej Twitter i YouTube – to cztery kanały, na który prężnie działa Uniwersytet Zielonogórski. Działa i stara się dotrzeć do studentów. Chociażby za pomocą regularnie przeprowadzanych tam ankiet.
Czy media społecznościowe to dziś łącznik pomiędzy uczelnią, a jej studentami? Pytamy o to Darię Legietę – Drozdę z Biura Promocji Uniwersytetu Zielonogórskiego. Nasza rozmówczyni zwraca uwagę chociażby na comiesięczną akcję pytań do prof. Barbary Literskiej. Zadawać je można w pierwszy piątek miesiąca.
Nasza rozmówczyni przypomina także o tym, że treści na wcześniej wspomniane platformy w dużej mierze powstają także dzięki samym zainteresowanym, czyli studentom.
A więcej o mediach społecznościowych Uniwersytetu znajdziecie w ostatniej odsłonie programu “UZ Nawigator”. Audycja w każdy wtorek u nas, o godzinie 13.30.