UCZELNIA:

Uczelnie atakują społeczność internetową

Na swoim blogu “Warsztat badacza komunikacji” opublikował raport “Uczelnie wyższe w mediach społecznościowych”. Okazuje się, że polskie szkoły wyższe coraz chętniej korzystają z serwisów społecznościowych.

Badacz ustalił, że wszystkie filmy TV Kortowo internauci obejrzeli już 243,3 tys. razy. Na kolejnych miejscach uplasowały się kanały You Tube następujących uczelni: Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu i Politechniki Śląskiej w Gliwicach.

Bardzo dobrze UWM wypadł także pod względem obecności na największym portalu społecznościowym – Facebooku, gdzie ma 6,8 tys. fanów i zajmuje pod tym względem 5. miejsce w Polsce. Najwięcej fanów ma Uniwersytet Jagielloński w Krakowie, za nim dwie kolejne krakowskie uczelni: Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica i Uniwersytet Ekonomiczny, a na czwartym miejscu Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.

Autor: Źródło: PAP Nauka w Polsce

Zobacz więcej

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Back to top button
0:00
0:00