Woodstock to jeden z najpiękniejszych festiwali świata. Jednak wśród wielu nie cieszy się uznaniem. Są osoby, które twierdzą, że to wydarzenie nawołuje jedynie do złego. Jednak partnerzy Jurka Owsiaka zapewniają, że dla nich, jak zabawa to bezpieczna i odpowiedzialna.
Jest to szczególnie ważny temat dla Lecha, który trzeci rok z rzędu zagości na Woodstocku. W sklepach już krążą specjalne puszki, które nawiązują do festiwalu, jednak Lech zadba nie tyle o nawodnienie, co dobrą zabawę. W tym roku przygotowana została m.in. strefa fryzjerska, a każdy, kto był na przystanku pamięta zielone brody i włosy.
Ale to również strefa chłodzenia i orzeźwiającej mgiełki. O szczegółach opowiada Karolina Kulinek-Łatka, dyrektor marki Lech.
Karolina Kulinek-Łatka
Bezpieczeństwo i rozwaga przede wszystkim, dlatego też w tym roku woodstockowe pole będzie obfitowało w napoje free i ekologiczne akcje.
Karolina Kulinek-Łatka
Prezentujemy kilka zdjęć tego, co przygotowali sponsorzy.