Temat komercjalizacji igrzysk wraca co cztery lata. Komitet Olimpijski szuka rozwiązań na uatrakcyjnienie tej wybitnej imprezy sportowej tak żeby nadążyć za tak zwanym duchem czasu.
O wyjątkowości igrzysk mówił dziś na naszej antenie dziennikarz sportowy Andrzej Flugel z LCI i Łącznika Zielonogórskiego. – To niewiarygodne jak igrzyska pokonują czas, opierają mu się na tyle umiejętnie, że ta komercjalizacja w dobie smartfonów jest delikatna – mówił na naszej antenie.
W Paryżu 10 500 olimpijczyków będzie walczyć o 329 kompletów medali w 32 dyscyplinach.
Do rodziny olimpijskiej dołączony został breakdance, który zadebiutuje właśnie w Paryżu.
Warto przytoczyć też ciekawostkę odnośnie surfingu. Rywalizacja w tej dyscyplinie odbędzie się przy brzegach… Tahiti – we wschodniej części Polinezji Francuskiej. Oznacza to, że olimpijczycy będą zmagać się de facto na dwóch kontynentach.