ZIELONA GÓRA:

Informacja turystyczna wznawia działalność. I ma nowe materiały promocyjne!

Centrum informacji turystycznej Visit Zielona Góra powróci niebawem do normalnej pracy. We wtorek (9 czerwca) ponownie czynny będzie punkt w Palmiarni, a 15 czerwca z powrotem ruszy punkt w ratuszu. Dla tych, którzy je odwiedzą, przygotowano wiele niespodzianek.

Pracownicy Visit Zielona Góra wykorzystują stopniowe odmrażanie turystyki do tego, by zaprezentować nowe materiały promocyjne o mieście i pamiątki wykonane przez lokalnych artystów. Nadal będą też polecać zielonogórskie szlaki nordic walking, o których pisali w mediach społecznościowych.

Mamy produkty lokalnych artystów, którzy mają swoje życiorysy u nas w gablocie. Pamiątki są więc troszeczkę bardziej spersonalizowane dla turysty, który chciałby mieć coś lokalnego. Uważamy, że to dobry krok naprzód. Dużo popracowaliśmy nad tematem szlaków nordic walking. Myślę, że jeżeli możemy mówić o jakiś dobrych stronach tego, co się zdarzyło, to jest to fakt, że ludzie troszeczkę więcej zaczęli chodzić po lasach, szukać tego kontaktu z przyrodą. To na pewno będziemy chcieli kontynuować.

Nowością dla turystów jest również folder „Visit Zielona Góra”, w którym prezentowane są zielonogórskie atrakcje winiarskie, miejsca rozrywki czy oferta dla rodzin. Jest również lista dziesięciu miejsc, z których słynie miasto.

W tym roku postawiliśmy na materiał „Visit Zielona Góra”, który jest naszym prawie że dopełnieniem rebrandingu, czyli zmiany wizerunku właśnie na Visit Zielona Góra. Materiał, którego się nie wyrzuci tak jak pierwszą lepszą ulotkę, wydrukowaliśmy w ilości 15 tysięcy egzemplarzy. To jest materiał, na którym opieramy promocję, widzimy bardzo pozytywny odbiór na zewnątrz. Lada dzień ruszymy z pracami nad stroną internetową.

Centrum informacji turystycznej planuje również zaktualizować mapę ścieżek rowerowych.

Zobacz więcej
Back to top button
0:00
0:00