– Nie budujemy robotów (chociaż chciałabym), ale pokazujemy nowe technologie i to, jak je wykorzystywać – mówi Irina Brovko z fundacji Lyada. Organizacja co pewien czas przygotowuje spotkania z serii TechKlub, na których zainteresowane osoby poznają np. potęgę mediów społecznościowych.
Spotkania są przeznaczone dla tych, którzy chcą promować własny biznes w internecie albo zamierzają wypróbować internetowe narzędzia usprawniające pracę. Użytek z przekazywanych informacji robią m.in. organizacje pozarządowe.
Teraz będziemy rozmawiać o Google’u i jakie narzędzia Google daje organizacjom pozarządowym. Potem w listopadzie robimy przerwę i wracamy dopiero w grudniu. A w grudniu będziemy rozmawiać już o czym innym – o budowaniu swojego wizerunku i storytellingu. Korzystając z mediów społecznościowych, zawsze musimy coś napisać. Ale jak to napisać, tak żeby zainteresować? Dużo, mało? Jakie hasła wykorzystywać? Kontrowersyjne czy nie bardzo? O tym będziemy rozmawiać.Irina Brovko
Najbliższy TechKlub pod hasłem „Narzędzia Google dla NGO i biznesu” – jutro, 25 października od 18:00 w mediatece Góra Mediów. Oprócz warsztatów używania narzędzi Google przewidziano prezentację robotów edukacyjnych Photon.
Irina Brovko