ZIELONA GÓRA:

Sprawy urzędowe – głównie przez internet. Magistrat ogranicza wejścia do budynków

Od dziś urząd miasta wprowadza ograniczenia w obsłudze mieszkańców. Zaleca kontakt w formie elektronicznej, przede wszystkim poprzez platformę ePUAP i tradycyjną pocztę.

W budynku przy ulicy Podgórnej jest wystawiona skrzynka na korespondencję. Bezpośrednia obsługa interesantów może się odbywać tylko w wyznaczonych miejscach i po wcześniejszym kontakcie telefonicznym. Na terenie budynków magistratu obowiązuje zasłanianie ust i nosa.

Na stronie urzędu miasta znajdują się szczegółowe zasady działania poszczególnych jednostek. Dotyczą one m.in. Wydziału Komunikacji, Wydziału Świadczeń Rodzinnych i Urzędu Stanu Cywilnego. Przykładowo, w USC bez wcześniejszego umówienia się możemy załatwić sprawy związane ze sporządzeniem aktu zgonu. Podczas ślubu cywilnego w Sali Ślubów w ratuszu może przebywać 20 osób – wlicza się w to para młoda, świadkowie i fotograf.

Zobacz więcej
Back to top button
0:00
0:00