UCZELNIA:ZIELONA GÓRA:

UZ ruszył z kampanią rekrutacyjną. Czy są już pierwsze jej efekty?

Nowa kampania rekrutacyjna Uniwersytetu Zielonogórskiego – już ruszyła. A wraz z nią na terenie miasta pojawiły się między innymi ogromne bilboardy. Znalazły się one także w największej w mieście galerii handlowej, przy ulicy Wrocławskiej. Na materiałach promocyjnych widać studentów naszej uczelni. 

Nowe jest też hasło – podkreśla Małgorzata Ratajczak Gulba, kierownik Biura Promocji UZ.

Kampania rekrutacyjna w nowej odsłonie pojawia się co kilka lat. Czy takie działania promocyjne przynoszą zamierzone efekty?

Skoro mamy dobrą rekrutację, to tak – przynosi efekty. Ale za każdym razem odczuwamy ziarenko niepewności, jak wychodzimy do młodych ludzi. Mniej więcej co dwa lata zmieniamy kampanię rekrutacyjną. 

Dodajmy, że prace nad kampanią trwały od lipca ubiegłego roku. Materiały promocyjne powstały we współpracy z dr. Markiem Lalko z Instytutu Sztuk Wizualnych UZ.

Zobacz więcej
Back to top button
0:00
0:00