Wydział Komunikacji Urzędu Miasta od wtorku (24 marca) będzie działał inaczej. Interesanci będą przyjmowani tylko w szczególnych sytuacjach, np. gdy pojazdy nie mają wydanych dokumentów lub tablic rejestracyjnych.
Kierowcy będą mogli też odebrać dowód rejestracyjny, prawo jazdy albo tablice rejestracyjne. Aby to zrobić, należy przesłać e-mail na adres wydzkom@um.zielona-gora.pl. W wiadomości podajemy, jaką sprawę chcemy załatwić i załączamy skany dokumentów. W zwrotnym mailu pojawi się informacja o dacie i godzinie wizyty w urzędzie. W pozostałych przypadkach Wydział Komunikacji będzie nieczynny dla interesantów.
Jeśli kierowcy zakupili pojazd zarejestrowany w kraju, powinni zgłosić jego nabycie w ciągu 30 dni. Taki sam termin obowiązuje w sytuacji, gdy sprzedaliśmy auto i musimy zgłosić zbycie.
Więcej informacji – na Facebooku miasta Zielona Góra.
https://www.facebook.com/MiastoZG/photos/a.943486699005412/2914169168603812/?type=3&__xts__%5B0%5D=68.ARCTKIVCnx3vNj32SvARBVpZQ-B7whoc3KFqXpujvz1i-EH9j6-sjyOV2QGtQrPgrXx3_FTtVkXqtJY6kjvQXuIPcTqSLX5Nmi8224NAjQ3tL32HxNEeiFOI4XjCke-jMyaKkmBg6rnWEaPx4SDj42kyxxMQ8bITkAFkaYXplmUrjZR0yNme23mbSV7_sZlqqy5huQxcu99uRfwPle3WKcuzcBl3A1KCGA8fYZ60aXOxb38_FRAcDgM7oW6XRzrt6vOQdWn_87kOfq4J093ZXeD6VeYUYqJzJ0gJBcTtXzXkl3rr3lfer2qkf28wrNIv9Sj0yhd1lA_uif_mWVTEr5vrZg&__tn__=-R