Co Zielona Góra ma do zaoferowania przyjezdnym, poza Winobraniem i zabytkami w centrum miasta? Chociaż końcówka roku nie jest szczytem sezonu turystycznego, to właśnie w tym czasie dowiemy się, co jeszcze warto zwiedzić i znać.
Poszerzeniu wiedzy o potencjale okolic miasta posłuży konferencja w Zatoniu. Przygotowuje ją Polsko-Niemieckie Centrum Informacji i Promocji Turystycznej w Zielonej Górze. Uczestnicy chcą przede wszystkim mówić o tym, jak w nieszablonowy sposób promować atrakcje i miejsca wypoczynku.
Samo miejsce konferencji – świetlica w Zatoniu – również jest ciekawe z punktu widzenia turystyki.
Informacje o tym, co wartościowego można zobaczyć wokół Zielonej Góry, będą poparte wiedzą z zakresu marketingu. Przedstawiciel agencji reklamowej opowie o tym, jak można tworzyć markę miejscowości i materiały promocyjne.
Konferencja turystyczna „Innowacyjne podejście do promocji Zielonej Góry” odbędzie się 14 listopada o 10:00.
Hubert Małyszczyk