Miasto chce wykupić Centrum Biznesu. Jak już informowaliśmy miejscy radni zdecydowali, że przeznaczą na ten manewr 10 milionów złotych. – Zależy nam na ułatwieniu mieszkańcom Zielonej Góry dostępu do urzędu miasta – mówił na naszej antenie Paweł Tonder wiceprezydent miasta.
Trwają negocjacje przedstawicieli Urzędu Miasta z właścicielem charakterystycznego budynku przy placu Bohaterów. Przedstawiciele magistratu będą w najbliższych tygodniach ustalać warunki wykupu i negocjować przede wszystkim cenę. Na tę okoliczność przygotowano w budżecie miasta 10 milionów złotych.
W ramach centralizacji usług urzędu miasta do budynku obecnego centrum biznesu już po planowanym wykupie, planuje się przenieść kilka wydziałów UM, ale przede wszystkim Wydział Komunikacji i Biuro Rejestracji Pojazdów i Praw Jazdy. – Budynek przy Sienkiewicza jest mało funkcjonalny i od wielu lat mieszkańcy narzekają na tę lokalizację – oznajmił Paweł Tonder.
Przenosiny do Centrum Biznesu mają także objąć Wydział Spraw Obywatelskich i ma to być rozwiązaniem dla kontrowersyjnego najmu budynku przy Al. Niepodległości 10.







