Uniwersytet Zielonogórski idzie z duchem czasu i rusza z nowym logotypem. Nowy uproszczony znak graficzny składa się z dwóch liter – u oraz z. Pierwsza z nich połączona została z symbolem wykrzyknika.
Ma to wskazywać na dynamiczność i energię nowoczesności naszej uczelni. Mówi Małgorzata Ratajczak – Gulba, kierownik biura promocji Uniwersytetu Zielonogórskiego.
Małgorzata Ratajczak – Gulba zdradza również szatę kolorystyczną nowego logotypu.
Nowy logotyp będzie można zobaczyć między innymi na wszelkiego rodzaju materiałach promujących naszą uczelnię. A te pojawią się już niebawem, Uniwersytet Zielonogórski rusza bowiem z nową kampanią promocyjną. Jej twarzami są studenci. Co ważne – dotychczasowe logo naszej uczelni, z orłem w tle, nadal jest oficjalnym znakiem UZ i będzie figurować na wszystkich formalnych dokumentach.