Zespół Antykryzysowy Uniwersytetu Zielonogórskiego podjął decyzję o ograniczeniu z dniem 13 marca, od godziny 15.00, wstępu do budynków uczelni osobom niebędącym pracownikami.
W związku z tym, jeżeli ktoś musi załatwić jakieś sprawy na UZ, to:
- Dokumenty adresowane do wszystkich jednostek organizacyjnych w pionach podległych Rektorowi, Prorektorom, Dziekanom, Dyrektorom Instytutów i Kanclerzowi prosimy o przesyłanie w formie elektronicznej (skan);
- Dokumenty wymagające podpisów prosimy o składanie na portierni przy ul. Licealnej 9
- Wnioski o stypendia będą przyjmowane wyłącznie za pośrednictwem Poczty Polskiej za potwierdzeniem odbioru;
- Podania studentów do dziekana wynikające z toku studiów (powtarzania, urlopy, IOS) należy przesyłać w postaci skanów za pośrednictwem poczty elektronicznej (dokumenty w oryginale potwierdzające sytuację studenta za pośrednictwem Poczty Polskiej);
- Pozostałe sprawy pracownicze i studenckie załatwiane będą telefonicznie i za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Kierownicy pionów i jednostek organizacyjnych zostali zobowiązani do dokonania analizy uwarunkowań organizacyjnych i technicznych w celu zlecenia maksymalnej liczbie podległych pracowników wykonywania pracy w trybie zdalnym.