Uniwersytet Zielonogórski promocyjnie. Nasza uczelnia jest już po „Wirtualnym Tygodniu Otwartym”.
W dobie pandemii koronawirusa uczelnia zmuszona była zupełnie zmienić plany dotyczące promocji. Ale udało się zrealizować większość pomysłów zdalnie. Mówi Małgorzata Ratajczak Gulba z Biura Promocji Uniwersytetu Zielonogórskiego.
Dany wydział był prezentowany w trzech odsłonach: Audycja z władzami danego wydziału, następnie rozmowa z absolwentem, a później ćwiczenia. Wśród audycji prym wiódł Wydział Nauk Społecznych. Odbiorców było 2,2 osób, więc myślę, że dotarliśmy do szerokiego grona odbiorców.
Duża popularnością cieszyły się także rozmowy z przedstawicielami Wydziału Nauk Biologicznych i Wydziału Humanistycznego. Ale nie tylko rozmowy z pracownikami uczelni cieszyły się zainteresowaniem przyszłych studentów.
Największą popularnością cieszyły się konglomeraty czyli rozmowy z naszymi absolwentami. Młodzi ciągną jednak do młodych i chcą wiedzieć, czy faktycznie kończąc studia czeka ich dobra przyszłość zawodowa.
Program “Rozmowa na 96 FM” od poniedziałku do piątku o godzinie 9.30