65 mln zł w ramach rządowego programu Polski Ład otrzyma Zielona Góra na drugi etap Trasy Aglomeracyjnej. Cała inwestycja ma kosztować 80 mln zł.
Inflacja jednak galopuje, a wykonawcy wielu inwestycji negocjują wcześniej zawarte kontrakty. Czy wzrosną koszty tej inwestycji i co wtedy? Gościem Rozmowy na 96 FM był poseł Prawa i Sprawiedliwości Jerzy Materna. Parlamentarzysta jest zdania, że panująca drożyzna nie wpłynie na realizację tej inwestycji.
W ministerstwie infrastruktury będzie indeksowanie wszystkich drogowych inwestycji. Mowa o wszystkich rozpoczętych. Nie ma opcji, żeby któraś inwestycja planowana w Zielonej Górze została przesunięta.
Poseł PiS-u inwestycje na drogi w regionie zestawiał z działaniami politycznych przeciwników w przeszłości.
Ostatnio pan wojewoda mówił, że w ostatnich siedmiu latach wydaliśmy na samorządowe drogi w województwie 800 mln zł. Platforma, gdy rządziła wydała tylko 100 mln zł. Mowa tylko o drogach.
Cała Rozmowa na 96 FM na wZielonej.pl.