– Projekt trzeba dostarczyć do 22 kwietnia do Biura Promocji. Można to zrobić osobiście bądź listownie. Można pracować pojedynczo lub w grupach. W czasie Bachanaliów dowiemy się kto był najlepszy – tłumaczy Marek Herejczak, przewodniczący Parlamentu Studenckiego. Uczestnikami konkursu mogą być wyłącznie studenci Uniwersytetu Zielonogórskiego. Każdy z uczestników może zgłosić tylko jeden projekt kampanii reklamowej.
Projekt kampanii reklamowej powinien być przygotowany w formie pisemnej i zawierać w szczególności takie elementy jak: 1) opis ogólny, 2) plan kampanii (działania, narzędzia, etc.), 3) budżet, 4) analizę wykonalności. Całość nie powinna być droższa niż 35 tys. złotych.
Projekt kampanii reklamowej powinien być przygotowany w formie pisemnej i zawierać w szczególności takie elementy jak: 1) opis ogólny, 2) plan kampanii (działania, narzędzia, etc.), 3) budżet, 4) analizę wykonalności. Całość nie powinna być droższa niż 35 tys. złotych.
– Nie udało nam się, tak jak było to sugerowane na forum portalu uzetka.pl, żeby były to nagrody rzeczowe. Przepisy nie pozwalają nam wręczać takich nagród. Do wygrania będą pieniądze – zachęcił Marek Herejczak. Nagrody te to 2 tys. Zł za zajęcie pierwszego miejsca, 1 tys. zł za drugie miejsca i 500 zł za trzecie.
Z regulaminu dowiemy się także o tym, że organizatorzy zastrzegają sobie prawo do nieprzyznania żadnej nagrody oraz do przyznania specjalnych wyróżnień autorom nadesłanych prac. Co ważne Biuro Promocji nie gwarantuje realizacji zwycięskiej kampanii.
Organizatorami konkursu są Parlament Studenci na UZ oraz uczelniane Biuro Promocji.
Regulamin najdziecie tutaj.
Autor: Karol Tokarczyk