Wyniki naboru poznamy 26 lutego. Jak udało nam się ustalić, liczba podań, która wpłynęła do Sekcji Rekrutacji była mniejsza niż zakładano. To wymusiło decyzję o przesunięciu terminu składania podań. Sebastian Sobiech z Sekcji Rekrutacji zapewnia jednak, że powodów było więcej: – Musimy pamiętać, że studenci Elektrotechniki mają jeszcze obrony. To są dłuższe studia, 3,5-letnie, dlatego chcemy dać im szansę złożenia papierów – wyjaśnił Sobiech.
Przypomnijmy jeszcze, że przy tym naborze obowiązują dokładnie takie same zasady, jak wcześniej. Należy zarejestrować się przez stronę internetową, wydrukować formularz, podpisać go, dołączyć kopię dowodu osobistego, oryginał świadectwa lub odpis, dyplom i suplement.
Dodatkowe informacje znajdziecie w Campusie B naszej uczelni przy alei Wojska Polskiego. W głównym budynku w pokoju 402 R czekają pracownicy Sekcji Rekrutacji.
Autor: Malwina Ławicka, Karol Tokarczyk