W Radiu Index gościliśmy Annę Urbańską, z Biura Promocji. – Wyciągnęliśmy już pierwsze wnioski z tegorocznej kampanii promocyjnej – powiedziała Anna Urbańska. – Zauważyliśmy wzrost popularności kierunków technicznych i inżynierskich. To oznacza, że nasze działania mające na celu promocję kierunków technicznych i ścisłych już przynoszą owoce – dodała przedstawicielka Biura Promocji, która przyznała, że w tym wypadku pomogła również kampania ogólnopolska.
Anna Urbańska zaznaczyła też, że tegoroczna rekrutacja była podobna do tej z 2009 roku. Przedstawiciele Biura Promocji planują już kolejne działania. Zaczęła się promocja przyszłorocznej rekrutacji w czasie Salonu Maturzystów. Na początku nowego roku akademickiego ruszy uczelniana telewizja internetowa, wzbogaci się również strona internetowa Wirtualnych Dni Otwartych. Oprócz tego UZ ma swój profil na Facebooku, a już niebawem będzie miał swój kanał również na You Tube.
Zdaniem naszego gościa promocja Uniwersytetu Zielonogórskiego będzie jeszcze skuteczniejsza, jeżeli włączą się w nią sami studenci. – Cały czas czekamy na opinie i sugestię – powiedziała Anna Urbańska, która nie wykluczyła, że Biuro Promocji zorganizuje w tym celu specjalny konkurs.
Całej rozmowy z gościem „Kwadransa Akademickiego” możecie wysłuchać poniżej.
Autor: Karol Tokarczyk