Na najlepszych uczestników konkursu czekają trzy zagraniczne staże w biurach międzynarodowych agencji PR. Zwycięzca w nagrodę otrzyma możliwość odbycia praktyki w agencji Fleishman-Hillard w Londynie. Laureaci II i III miejsca będą zdobywali doświadczenie w Brukseli w biurze Hill&Knowlton oraz w Londynie w agencji LEWIS PR. Przeloty do miejsc odbywania staży ufundowały linie lotnicze LOT. Ponadto wybranej trójce zostaną przekazane programy komputerowe ufundowane przez Microsoft oraz roczne prenumeraty magazynu „Brief”.
Konkurs Instytutu Monitorowania Mediów wspierają: Amnesty International, SBK Profil, Image Group oraz biura AEGEE Białystok, Gdański, Kraków, Lublin, Poznań, Toruń, Warszawa, Wrocław i Zielona Góra. Patronatem medialnym projekt objęły: PRoto.pl, Planeta FM, ?Dlaczego, dlaczego.com.pl, kariera.com.pl, SEMESTR, Gazeta Studencka oraz portal dlaStudenta.pl. Patronami merytorycznymi są: PSPR oraz ZFPR.
Autor: Karol Tokarczyk