Tegoroczny Międzynarodowy Festiwal Camerimage w Bydgoszczy jest największym i najbardziej znanym festiwalem poświęconym sztuce autorów zdjęć filmowych. Do konkursu spotów reklamowych przystąpiło 10 produkcji przedstawiających zmiany dokonane przy wykorzystaniu funduszy europejskich. Konkurencja niemała, tym bardziej że wśród nich znalazła się m.in. kampania Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju.
Jest to niewątpliwy prestiż o którym mówi Pani Joanna Malon, zastępca dyrektora funduszy europejskich.
Joanna Malon
Warto zaznaczyć że werdykt jury, złożonego z wybitnych specjalistów w dziedzinach marketingu, był jednomyślny. Nagroda trafiła do Lubuszan za spot „Lubuskie- Zatrzymaj słońce!”. Zwykle tego typu spoty kosztują około 400 tys. zł, za ten Lubuskie wydało zaledwie 38 tys. zł.
Autor: Wojciech Serwa